Κυριακή 3 Σεπτεμβρίου 2017

   Αυτό το blog δημιουργήθηκε για την διευκόλυνση των συναδέλφων στην χρήση των νέων τεχνολογιών όπως είναι οι διαδραστικοί πίνακες των γυμνασίων.

   Αφού μας δίνεται η δυνατότητα να κάνουμε το μάθημα μας ποιο κατανοητό , νομίζω ότι όλοι μας μπορούμε να εμπλέξουμε τις νέες τεχνολογίες στην εκπαιδευτική διαδικασία.

   Όσοι θα αντιμετωπίζετε προβλήματα κατά την διάρκεια της χρονιάς επικοινωνήστε μαζί μου για να βοηθήσω με μια νέα σχετική ανάρτηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου